29 Haziran 2010 Salı

Farkında mısınız?


Farkında mısınız bahardan beri her yerdeler :)

Geçtiğimiz senelere nazaran bu sene şehrin her yerinde bir renk cümbüşü yaratan bu kısa ömürlü hayvancıkların üstümde oluşturduğu hafiflik duygusuna bayılıyorum...

Sinek ilaçlaması v.b. ilaçlamaların yapılmıyor olmasının kazandırımı bu sanırım, bu sene o kısacık ömürlerini yaşayabilecek kadar şanslılar ve mutluyum bu tabloya şahit olmaktan.

Kısa bir süre sonra başlayacak olan sivrisinek istilasında!! ne tip yazılar yazarım bilmiyorum ama şimdilik bu narin hayvancıkların etrafımda uçuşmasının keyfini çıkarıyorum ;)




.............(Görsel alıntıdır)..........

23 yorum:

Aslı dedi ki...

Ya sokağımın kedisi, aynen yaaa. Kaç gündür herkese arkadaşlar, bir kelebek durumu var, farkında mısınız diyip duruyorum.

Hatta bizim işyerini de güveler sardı üzerine afiyet :))

Eliza Doolittle dedi ki...

Pek narin, pek nazenin, pek guzeller gercekten diil mi? :)

Sokak Kedisi dedi ki...

Aslıcan bildiğim kadarıyla bu sene belediyeler sivrisinekler için düzenli olarak yapılan ilaçlamayı yapmıyorlar, aralarında anlaşmışlar doğal hayata zarar verdiği gerekçesiyle.

Bence sırf o yüzden bu sene bol bol kelebek görüyoruz, nefis valla. Yüzüme değiyorlar, üstüme konuyorlar, her yerdeler :) Ama dediğim gibi sivrilerle güreşmekten helak olacağımız da kesin :/

Sokak Kedisi dedi ki...

Eliza'cım öyleler değil mi :)) Ama ömürlerini düşününce hüzün kaplıyor içimi...

Ömrünce sürün, en sonunda nihayet muhteşem güzellikte ve üstelik uçabilen bir canlıya dönüş ama tadını çıkaracak kadar uzun sürmesin! İçim üzülüyor kaderlerini düşününce, tuhaf mıyım neyim :(

kirazzade dedi ki...

Biz de birkaç gündür bu kelebek olayını konuşuyorduk. Neden bu yıl bu kadar çoklar diye. Ben çok da hoşlanmıyorum yaa etrafımda dolanıp durmalarından.Her an orama burama konacaklar mı ki diye tetikte durmaktansa Uzağımda olsunlar :)

losstime dedi ki...

sanki her kanat çırpışında huzur dağatıyorlar dünyaya..mutluyum bende görmekten çevremde ama bir o kadarda hüzünlüyüm ömürleri kısa diye..gözümüzün önündeki ni gösterdiğin için teşekkürler

Sokak Kedisi dedi ki...

Sevgili kirazzade;
Bazen onlarcasıyla sarılıyor insanın etrafı, hafiften çarpıyorlar her yerine üstelik, sanırım o temas ürkütüyor sizi biraz :))

Ben bayılıyorum ama börtü böcek kısmından olduklarını düşününce ürkenlere de hak veriyorum, zorla güzellik olmuyor :))

Sevgiler

Sokak Kedisi dedi ki...

Losstime;
Evet gerçekten, beni de incitiyor güzelliklerinin çok çabuk yok olacağını bilmek :(

Ve gene evet diyorum bu güzel tespite, doğayla danslarında büyük bir huzur var gerçekten de, kanat çırparak etrafta gezmelerini izlemek sessiz bir şölen gibi, sakinleştiriyor insanı...

Teşekkürler, sevgiler

Bero dedi ki...

Sen yazana kadar hiç farkında değildim güzel kelebeklerin. Demek ki evde fazla zaman geçiriyorum bu zamanlarda.

PELİNCE dedi ki...

dün farkettim bende bana öyle geliyor zannediyordum, ciddi bir kelebek çılgınlığı var etrafta, özellikle istanbulda çok fena, martı kadar çoklar, niye ki acep

hepsusluydum dedi ki...

Ne güzel bir konu seçmişsin sevgili sokak kedisi:) Ben de mutlu mutlu seyrediyorum onları..Bugün alışveriş yaptığım torbayı eve gelince açtığımda pırr diye uçuverdi turuncu bir kelebek...Koca bir gülümseme yayıldı yüzüme:))Keşke her zaman olsalar:) Çok mu romantikiz acaba?:))))))Sevgiler Zehr@

Sokak Kedisi dedi ki...

Bero;
Berrakcım eğer gerçekten evde fazla kalıyorsan nolur hiç ertelemeden çık dışarıya, kelebeklerin ömrü çok kısa, hayat da yaşadığımız an kadar gerçek sadece...

Tıpkı nefes almak gibi, farketmeden harcıyoruz...

Sokak Kedisi dedi ki...

PELİNCE;
Evet resmen martılar kadar çoklar değil mi :)))

Haşereleri ilaçlarken öldürüyorlardı demek bu güzel hayvancıkları da... Neyse, en azından bu sene bizlerle beraberler.

Seviyorum onları :)

Sokak Kedisi dedi ki...

Hepsusluydum;
Sevgili Zehra ne güzel torbadan çıkan bir turuncu kelebek ile kocaman gülümseyebilecek kadar romantik olmak...

Tek sıkıntımız romantiklik olsun, ben razıyım valla :))

İnsanın yüreğinde bile rengarenk çiçekler açtırıyorlar, keyif veriyorlar varlıklarıyla, hep olsunlar :))

kirazzade dedi ki...

Ayy yok bi tanesi bile yetiyo benim ürkmeme :)

Sokak Kedisi dedi ki...

Kirazzade;
Eyvahlar olsun :))

Kimse duymasın ama kuşlardan feci korkarım ben de. Gözüm güzelliklerini falan asla görmez direk yok olurum bulundukları ortamdan ;)

beyazın istilası dedi ki...

herşey ayarında güsel sanırım... en sevdiğim hayvanlardan biriydi kelebek.. ama bir haftadır, iş yerinde o kadar çoklar ve cam kapı kapalı sıcakta çalışmak zorunda bırakıyor ki beni... tam olarak az önce küfür ettim bir tanesine, odadan dahi çıkaramıyorum...

rahatsızım...bir güzellik daha ne kadar rahatsızlık verebilirdi ki...
sizlere anlatamam işyerimin bahçesindeki istilayı...

Eliza Doolittle dedi ki...

Bu arada kelebek derken, mutlandirdin T24 yorumunla sevgili SokakKedisi, sagol :) Bloga da t24e de her zaman beklerim, kelebeklenirim :P

Sokak Kedisi dedi ki...

Beyazın istilası;
Çok güldürdün beni, demek küfür ettirecek kadar bunalttılar seni :))))

Her yer öyle kıpır kıpır ki tahmin edebiliyorum bahçenizin halini, hele de çiçekli bitkileriniz var ise vay halinize :)))

Az daha sabır, geçti geçecek ömürleri, geldikleri gibi yok olacaklar bahçelerimizden..

Sokak Kedisi dedi ki...

Eliza ne demek, keyifle izliyor ve çok kıymet veriyorum satırlarına,

Peşindeyim yani :))))

Eliza Doolittle dedi ki...

Ayayay caniiimmmm :)

Burcu Aşçı dedi ki...

aynen öyle, gecenlerde ilignç- ilginç diyorum cunku bir kelebekten beklemedigim bir seydi:)- olan suydu ki altıyoldan yürümeye başladığımda kahverengi bir kelebek omzumun etrafında dolanıyordu taa moda cay bahcesine yürüyene dek:) bu sene her yerdeler ve doğaya renk katıyorlar...

Sokak Kedisi dedi ki...

Burcu Aşçı;
Burcu Hanım merhaba, hoşgeldiniz ve ne iyi ettiniz :)

100. izleyicim oldunuz, pek mutlu ettiniz beni :)

Şimdi English Time isimli blogunuza birkaç dakika göz atma fırsatı buldum, 6 yaşında bir çocuk annesi olarak arayıp da bulamadığım güzel ipuçları vermişsiniz, çok faydalanacağımı düşünüyorum sizin önerilerinizden. Güzel bir karşılaşma oldu bu...

Kelebekler aynen anlattığınız gibi, insanların peşi sıra yol kat eder halde dolanıyorlar etrafta. Oğlum eve girip bir türlü çıkmayan bir kelebeğe isim takıp besleyelim diye tutturdu, o kadar içiçeyiz yani :)))

Free Counter