26 Mayıs 2010 Çarşamba

Kırmızı Kart




Cebimdeki kırmızı karttan şu saniye nasibini alanlar:

..Yalanı üstüne giymiş sahtekarlar

..Sevgiyi sadece diline dolamış, yüreğinde barındırmaktan aciz zavallılar

..Kendini dev aynasında gören duygusuz tıfıllar

..Saygısız, kaba, ahlaksız, eğitimsiz olup buna rağmen "İyi İnsan" olduğunu iddia eden serseriler

..Sıfatına güvenip kendini bulunmaz Hint Kumaşı sanan gereksiz paçavralar

Benim dünyamda oyundışı kaldınız, derhal dışarı!




.............(Görsel alıntıdır)..........

11 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Katılıyorum kesinlikle ama şu bir gerçek ki bazen onlara katlanmak zorunda kalıyoruz. İdare etme durumu var ya!!!En zoru o...

Pixie dedi ki...

Birilerine mi kızdın genel bi serzeniş mi ?

Sokak Kedisi dedi ki...

Kirpikteki Gözyaşı;
Mecburiyetler fena :( Ama inan ben kendimi hiç mecbur hissetmiyorum bu kartlık şahsiyetlere, görmek bile arıza yaratıyor bünyemde :((

Tahammül sınırlarımı aşıyorlar, hatta içimdeki canavarı uyandırıyorlar. Yok olsalar da hayat bayram olsa :))

Sokak Kedisi dedi ki...

Pixie;
Genel olarak öfkeli olduğum tipleri özetledim, hepsi bu kadar değil ama bugün bunları deşifre edesim geldi nedense :)))

Şimdi senin yorumundan sonra düşünüyorum daaa... bu saydıklarımı kendisinde biriktirmiş bir gereksiz, sıklıkla yoluma çıkıyor ama onunla ilgili birşey değil bu yazdığım liste, yoksa bilinçaltım ona mı çalıştı acaba ? Bilemedim şimdi :)))

Pixie dedi ki...

Herhalde bi deşarj olman gerekti :))

Ama çok kafanı yorma bi süre sonra zararı sana oluyor çünkü...

Sokak Kedisi dedi ki...

Pixie;
Haklısın, en çok öfke bitiriyor insanı.

Bu tiplerle karşılaştıkca kendime sürekli
" Sakin... Sakiiin... Sakkiiinnnn!!!" diyorum içimden :)))

Pixie dedi ki...

Ya olmadı şey yap, hayal gücünün gelişmiş olduğu varsayımıyla söylüyorum bunu ciddiye alma hani en iyi yolu da adamın yüzüne bakınca komik şeyler geçir kafandan :))
Maksat sen sakinleş hatta gül yani :)))

Sokak Kedisi dedi ki...

Komik şeyler geçir kafandan demişsin ya çok güldüm, işe yaradığını da biliyorum, ne zaman birini kel düşünsem kızmak bir yana eğleniyorum hakikaten aklıma düşen görüntüsüyle :))

Bu tipleri yakınımda barındırmadığım için ciddiye almamak, görmezden gelmek kolay oluyor aslında ama bir taraftan da yazmak iyi geldi bana. Hatta bu işi gelenekselleştireyim diyorum, aklıma geldikçe yazayım da ilerde sağlam bir "Asabımı Bozan Tipler" arşivim olsun :)))

Aslısın dedi ki...

Öfke boşaltmak iyi geliyor, gerektiğinde kırmızı kartı gösterip, yola devam etmek gerekiyor.

Sokak Kedisi dedi ki...

Aslıcım;
Aynen öyle. Aynen... :)))

sufi dedi ki...

Benden de bir kırmızı kart.Çünkü "onlar ipek hint kumaşı giydirilmiş birbirine yaslandırılmış kütükler gibidirler, anlamazlar" diyor Kuran.Olmaları gerektiği yerdeler.
sevgilerimle.

Free Counter