29 Nisan 2009 Çarşamba

Anne Olmak...


Anne olmanın;


Akşam vakti yorgun gelinen evde hızlıca soyunup dökünüp yemeği ocağa koymanın ardından karınlarını doyurduğun ahali Tv keyfine dalmış vaziyette iken 2 saate yakın ütü yapmak ve son takatinle elini attığın sepetten eline gelen ütülenecek son parçanın minik bir erkek çocuğuna ait mavi bir gömlek olduğunu gördüğünde tüm yorgunluğunu unutarak yüzüne kocaman bir gülümseme oturması ve o minicik gömleğe sarılıp öpmek olduğunu


söylesem bilmem bana ne dersiniz


:)




6 yorum:

Zerrin dedi ki...

Oğlunu çok seven bir anne derim :)))

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Anneler günün kutlu olsun canım.Evladınla sağlık dolu,mutlu,huzurlu günler diliyorum.

Kucak dolusu sevgiler...

Sokak Kedisi dedi ki...

Zerrincim, canım benim ...

Çok teşekkür ederim,temennin çok anlamlı benim için; biliyorsun, senin de anneler günün kutlu olsun, hep oğluşunla ve hep mutlu ol arkadaşım

Öpüyorum

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

ağzım bir karış açık, "vay be" derim..

Sokak Kedisi dedi ki...

Öküz,

Yok bu olmadı :(

Sayın Öküz,

Bu da pek olmadı sanki :(

Sevgili Öküz,

Bunda da tuhaf bir taraf var ama idare etmekten başka seçenek kalmadı :)

Teşekkür ederim ziyaretin için...

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

öküz öküz... bildiğin öküz...

Free Counter