21 Şubat 2012 Salı

Nefiss




Şimdi şu üstte ve alttaki resimlere iyice bakmanızı istiyorum.



Neye ait olabilir bu resimler sizce? Bir tahmininiz var mı?

?

??

Bir de şu alttakilere bakalım şimdi.





Ah ama elbette ya, Ananas, Mango, Şeftali ve diğerleri Carlos, Jean François ve Enrico'yu tanımayan yoktur herhalde.

"İlk reklam filmini unuttum" diyen varsa onu da buradan hatırlayalım hemen.


Ama bu fotoğraflarda benim bakmanızı istediğim şey Biscolata erkekleri değilde tam olarak ellerinde tuttukları şeyler :)

Bu tuhaf şeyleri ilk gördüğümde ülkemizin büyük bir kakao imalatçısının fabrikasındaydım misafir olarak. Duvarlarda da buna benzer tonlarca resim asılıydı. Fabrikanın müdürü, onların kakao meyvesine ait fotoğraflar olduğunu söyleyene kadar da bu ihtimal hiç aklıma bile gelmemişti.

Kakao ağacı ve meyvesi aslında devasal bir böğürtlen cinsiymiş sevgili arkadaşlarım. Bizim kakao tozu olarak bildiğimiz şey de bu meyvenin çekirdeklerinden ibaretmiş. Tabii çeşitli yöntemler ile işlendikten sonra karşılaştığımız için doğal halini tanımakta zorlanıyoruz bizler.

Az önce içine kaşık çikolata batırarak içtiğim mis gibi sıcak kakaoya ithaf ediyorum bu kaydımı, iyi ki varsın ;)



Not: Sayfaya eklediğim şeylere bakarak düşünüyorum da... Ben hızla orta yaş bunalımının dibine doğru iniyorum galiba, kaçıp kurtarın kendinizi :)



6 yorum:

novella / विश्व dedi ki...

güldüm... günün ortasına iyi denk geldi. bir bitter fena olmazdı hani... ;)

Sokak Kedisi dedi ki...

Novellam güzelim,

Kakao çekirdeği derken aklıma gelene bakınca durum feci gözüküyor, gel hadi gülelim :)))

Dışavurum dedi ki...

oohh afiyet olsun :)

beenmaya dedi ki...

reklama bakıp da dikkat kesilen nokta elbette algıda seçicilik kısmı oluyor :))

Sokak Kedisi dedi ki...

Dışavurum canım teşekkür ederim. Kahvesiz, kakaosuz yaşayamıyorum ben :))

Sokak Kedisi dedi ki...

Maya'cım benim algı yemek içmekle bozmuş vaziyette bu aralar. Ama abilerin de hakkını vermek lazım :)))

Free Counter