8 Mart 2009 Pazar

Angelina Ve Sahtekar...

Sahtekar / Changeling
J. Michael Straczynski yazmış, Clint Eastwood çekmiş, Angelina Jolie oynamış.

Konu çarpıcı, yönetim olağan ve alışılmış ama Clint asaletine uygun tabii, Angelina ise bana göre yetersiz.

Güzel ve baştan çıkarıcı kadın rollerini üstüne yazılmış edasıyla son derece etkili oynasa da acı çeken, evladı kayıp ve derdi büyük anneyi oynayamamış ne yazık ki. Hiç duygu yok mimiklerinde. Bir tek sahnede bile empati yapabilip onun için üzülemedim. Yalana gerek yok; hikaye ağlattı beni, üstelik Angelina'nın oyunculuğu tesirsiz olduğu halde.

İşin ilginç tarafı ise bana göre alması en imkansız olan oscar adaylığına adı konmuş filmin; En iyi kadın oyuncu :)

Biraz insaf. IMBD de 8.1 oy almış film, bu oylar umarım senaryoya gelmiştir...


Hiç yorum yok:

Free Counter