24 Şubat 2009 Salı

sierra . oscar . sierra

Az önce çokuluslu bir şirketin santrali ile konuştum. Adımı anlamadığı için kodlamamı istedi. Ben de öyle yaptım. Gene anlamadı çünkü ben International Spelling Alphabet kullanırken o bu alfabeden bile habersiz şaşkın şaşkın kalakaldı telefonun öbür ucunda. Bir başkası aldı telefonu beni anlamak için :(

Bütün gün telefon başında birçok milletten insanla konuşan birinin biraz işine yatırım yapıp bunu öğrenmesi çok mu zor ? Bence değil, üstelik telefonu alan ikinci hanım gayet iyiydi bu konuda bir tek defa kodladım ve hatasız anlayabildi.

İşine kendini katmalı insanlar, çok küçük bir iş yapıyor olsalar dahi.

İçimden alfabeyi bloguma koyarsam belki ihtiyacı olan birilerinin gözüne çarpar ve faydalı olur diye düşünüp oturdum netin başına


International Spelling Alphabet (NATO phonetic alphabet)

alpha
bravo
charlie
delta
echo
foxtrot
golf
hotel
india
juliet
kilo
lima/london
mike
november
oscar
papa
quebec/queen romeo
sierra
tango
uniform
victor
whiskey
X-ray
yankee
zulu

Hiç yorum yok:

Free Counter