16 Ocak 2014 Perşembe

2014'ün İlk İcraatı


2014'ün ilk salgınından nasibimi almış bir halde geçirdim tüm haftayı...

Birilerine maaş zammı, kimilerine piyango ikramiyesi, bazılarına da yeni yıl hediyesi yeni başlangıçlar getiren 2014, bana gribal enfeksiyonu uygun gördü...

Hem düztaban, hem solak olunca, bu yaşa kadar hayatta kalmam bile mucize belki aslında. Yazıyı biraz uzatırsam doğrudan kadere bağlayacağım, kahpe felek diye dalacağım dibine, demedi demeyin!

Her şey üstüme binmiş, beni direk ezip geçiyor gibi hissettiğim bu ağlak ve selpak kolisiyle geçen haftam boyunca; etrafımdaki sağlıklı masum insancıklara ettiğim huysuzluğun sınırlarını tahmin etmek için hayal gücünüzü yormayın hiç, ulaşamazsınız geldiğim noktaya.

Bu hikayenin sonunda, tek başına terkedildiği evinde, 60 kedisiyle yaşayan huysuz, yaşlı ve bunak bir ihtiyar olacağım şimdiden alenen gözüküyor gibi. Kedi sayısından çok emin değilim gerçi, ortalama bir rakam verdim...

Kazara yanıma düşerse yolunuz durumu bilin diye dedim;

Hastayım...
Huysuzum...

Hepinize Sağlıklı & Mutlu Yıllar  :)








Görsel alıntıdır...



5 yorum:

Adsız dedi ki...

huysuzzzz:))

şahane bi yl olsun geçer bu grip mrip...

gönüller bir olsun:))

Sokak Kedisi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Sokak Kedisi dedi ki...

Olsun Absalomcum, olsun de mi :)))

Bugün ilk defa insan içine çıktım, stop.
Neyseki insancıklar kaçışmadılar beni görünce, stop

Tekrar mutlu yıllar :)

Evren dedi ki...

ee iyileşmedin mi sen hala...

Sokak Kedisi dedi ki...

İyileştim neyse ki :)))))

Free Counter