28 Ekim 2011 Cuma

Atatürk diyor ki;




Gelecek nesillerin, Türkiye'de Cumhuriyetin ilan günü, ona en merhametsizce hücum edenlerin başında, 'Cumhuriyetçiyim' iddiasında bulunanların yer aldığını görerek şaşıracaklarını asla farz etmeyiniz!

Bilâkis, Türkiye’nin münevver ve cumhuriyetçi çocukları, böyle cumhuriyetçi geçinmiş olanların, hakikî zihniyetlerini tahlil ve tesbitte hiç de tereddüde düşmeyeceklerdir. / Mustafa Kemal Atatürk (1926)


Asla şaşırmayacaklarına olan güvenimle tüm gerçek cumhuriyetçi Türk evlatlarının Cumhuriyet Bayramını kutlarım. Yarın akşam fener alayında görüşmek üzere...

4 yorum:

Sazan dedi ki...

Tepkimi ortaya koyma arayışında olan ben, bu konuda sinirlerime hakim olamıyorum.

Seni güzel gözlerinden-yanaklarından öpüp, sevgimi yollarken, ilk kez okuduğum bu sözlerini Atatürk'ün, blogumda paylaşıyorum...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

kutlu, mutlu ve daim olsun
hepimize...hepimiz için...

iyiki doğdun Cumhuriyet...

Sokak Kedisi dedi ki...

Sazan'ım ben de çook öptüm seni, paylaşalım ki çoğalalım...

Sokak Kedisi dedi ki...

Aynur ( Küçük Hala);
Dediğin gibi, hepimiz için...

Hatta anlamayanlar, kabul etmeyenler, sevmeyenler, reddedenler için bile, değil mi.

Free Counter