29 Eylül 2011 Perşembe

Gün



Yorgun ve yalnız hissettiğin ruhunu, karanlık, uzun ve sessiz geçen gece boyu teselli edemediğin için sabah doğan güneşe küfrettiğin, arsızca seni davet etmekte olan güne gözünü açmak istemediğin ve en hayalkırığı halinle battaniyeyi tepene kadar çekip, tekrar yorgunluğuna yattığın bir sabah, adını kulağına gülücüklerle fısıdayan aşk dolu sese kavuşmak; ılık esen rüzgardan ürpererek uyanmak ve gerinerek gülümsemek gibidir hayata.

Birinin yıllardır ısrarla dediği gibi; gece nasıl biterse bitsin, sen her güne gülerek başla... :)





Görsel alıntıdır...

8 yorum:

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bütün yazdıklarını ama en çok; "gece nasıl biterse bitsin, sen her güne gülerek başla... " yı sevdim:))

yüreğimdeki yağmurlar dedi ki...

Kesinlikle hayat izlerime katılıyorum..en güzel pozitif söz.
Takiptesiniz artık:)

guguk kuşu dedi ki...

dün açtım okudum, bugün yine açtım okudum. pozitif insanları seviyorum. mızıldayanlardan hiç hoşlanmıyorum. senin de günlerin hep güzel olsun.

Sokak Kedisi dedi ki...

Hayat İzlerim;
Teşekkür ederim :))

Sokak Kedisi dedi ki...

Yüreğimdeki yağmurlar;
Gerçekten insanlık için büyük öğreti var güne güleç başlamakta. Her zaman yapabiliyor muyuz? Hayır malesef :((

Ama ben, aklıma her geldiğinde gülümsüyorum, boşverr diyerek hayata :))

Teşekkürler ;)

Sokak Kedisi dedi ki...

Guguk Kuşu;
Pek mesud oldum :) Her daim böyle güzel bakmayı başaramıyorum ama benden söylemesi :) Mızıldamaya başlarsam kızma lütfen bana, olur mu :))

Teşekkürler :)

Evren dedi ki...

uzun uzun sabahımı anlattım... sonra yazdığım her şeyi silip şöyle demek istedim: bazı sabahlara o sesin sahibi ile göz göz gelip örtü vermeli yorganı üzerine, kaldığın yerden devam etmeli uykuya, geç kalmalı hayata...
bazen yapmalı bunu... sırf sevdiği adamın kokusu daha fazla üstünde kalsın diye yapmalı hem de...

Sokak Kedisi dedi ki...

Hımmm, pek güzel olur Evrenim, pek güzel... Mazeret sol yandan gelince varsın beklesin hayat :)

Free Counter