21 Eylül 2010 Salı

DiP



Birden kapı çalsın da içeri doluşsun istersin ya pür neşe bir kalabalık,
Hani kapı çalmaz da küsersin gelmeyen o kalabalığa...

Günlük güneşlik bir sabahla uyanmak istersin de
Ertesi sabah ancak rüzgar dağıtır saçlarını, karanlık basar ruhunu hani
Ve sen şansına söversin...

Aramak istediğin insanın numarası sende yoktur
Gitmek istediğin yerin adresini bilmezsin
Söyleyecek çok şeyin vardır da susarsın hani put gibi...

Ağlamak istersin de kendini iyi hissetmek için zorlayarak yaptığın makyajın bozulur ya hani...

İşte bu ağlak dip durumum beni benle bırakıp uzaklaşana kadar.........

Dokunulmazlık istiyorum 'yalnız kalma' hakkıma!



.............(Görsel alıntıdır)..........

2 yorum:

Aslısın dedi ki...

Dolunay, molunay ortam kendinden geçti kedim, azıcık sabır. Geçecek hepsi...

Sokak Kedisi dedi ki...

:(
Her sene okul dönemi geldiğinde ben kopuyorum biraz sanki, yalnız kalmak mı beni ters yüz ediyor yoksa nihayet yalnız kalabilmek mi bilemiyorum... Geçecek Aslı'cım, geçecek...

Free Counter